Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.ZOBRAZIT PŘEDVOLBY COOKIES.

Kontakt:  +420545233457    info@tlab.cz

NOVINKY

arr3ZÁSILKOVNAU zásilek do 5kg můžete nyní objednat dopravu přes službu zasilkovna.cz... arr3Molyslip TAP PlusŘada ručně nanášených špičkových řezných maziv Leták Molyslip TAP PLUS ke stažení zde..... arr3MASTER CHEMICAL v letectvíBrožura "Master Chemical v letectví" ke stažení zde: AerospaceCZ.pdf   ... arr3Trim MicroSol 519TRIM® MicroSol 519 Koncentrát řezné a brusné kapaliny   OBECNÝ POPIS TRIM®...

ZBOŽÍ V AKCI

Mazání upínacích kuželů u CNC strojů

Cena 590,00 Kč (23,60 EUR)
skladem
akce

Suchý teflon

běžná cena 523,00 Kč (20,92 EUR)
Cena 474,00 Kč (18,96 EUR)
skladem
akce
Cena 179,00 Kč (7,16 EUR)
skladem
akce

KONTAKTY

T-LAB, s.r.o.
Řípská 9a
627 00, BRNO
tel: +420 545 233 457
info@tlab.cz
Bankovní účet: 2000381156/2010

ANKETA

Ohodnoťte prosím přehlednost našeho eshopu. Známkování jako ve škole.

1 22% 2 21% 3 36% 4-5 21%

Úvod »PRŮMYSLOVÉ OLEJE, MAZIVA»Převodové oleje » Molyslip 2001G, 250ml


        

Molyslip 2001G, 250ml

Molybdenizované aditivum pro převodové oleje

skladem

 

Dostupnost: běžně skladem
Cena bez DPH : 373,00 Kč (14,92 EUR)
Cena s DPH (21 %):
451,33 Kč (18,05 EUR)

do košíku:
  ks  

 

URČENÍ: Redukuje tření mezi vzájemně se pohybujícími kovovými plochami. Redukuje otěr převodových a přenosových systémů. Snižuje pracovní teplotu olejových náplní. Chrání proti nedostatečnému mazání. Zvyšuje spolehlivost, redukuje údržbu,předchází zbytečným nákladům na výměnu opotřebených dílů. Výsledky nezávislých testů ukazují na průměrnou redukci otěru o více než 25% To vše znamená zvýšenou účinnost a tedy i redukci nákladů. Aditivum je vhodné i pro syntetické oleje. Není vhodný pro automatické převodovky nebo diferenciály s omezeným prokluzem, které jsou závislé na tření, nebo pro převodovky, které používají ATF.

ČINNOST: Molyslip 2001G je koloidní suspenze molybden disulfidu s doplňujícími aditivy ve vysoce kvalitním minerálním mazacím oleji. Funkci molekuly molybden disulfidu  (MoS2)  lze  přirovnat  k mazání  chleba  máslem: Molybden slouží  k vyplnění pórů  a síra k vytvoření kluzné vrstvičky na povrchu. Atomy síry mají velice silnou afinitu ke kovům a molekuly  MoS2  jsou tak  připoutány k povrchu kovové pracovní plochy.  Protože vazba  atomů  síry  navzájem  je  velice  nepatrná,  kloužou  po sobě molekuly MoS2  s extrémně nízkým koeficientem tření.

 

MODERNÍ MAZACÍ OLEJE: Úkolem  mazacích olejů  je  redukce  tření mezi klouzajícími kovovými povrchy  a odvod  ztrátového  tepla  vzniklého třením ploch.  Moderní oleje plní tento úkol velice efektivně, ale je  velmi nesnadné udržet mazání vždy a za všech okolností. V případě  extrémně zvýšené teploty a vysokých tlaků  (přehřátí) může dojít k přerušení  olejového filmu. Rovněž  při  startování  studeného  motoru  je  technicky  nevyhnutné zpoždění distribuce maziva ke všem kluzným dílům.

STÁLÁ MAZACÍ SCHOPNOST: MOLYSLIP 2001G nemá žádný výrazný vliv  na charakteristiky oleje, ke kterému je  přidáván. Film MoS2,  který se vytvoří na povrchu, nemůže být  odplaven  z pracovních ploch  a je netečný k extrémním teplotám.

APLIKACE:

Převodovky,  řadicí skříně  a diferenciály  transportních mechanismů.

Převodovky strojních zařízení, pohony na nápravy u železničních vozů a jiných pohybujících se mechanismů, zdvihacích zařízení, a redukční převodovky. Přípravek  je  možno využít  i jako aditivum  do řezných olejů pro zlepšení kvality obrobku a prodloužení životnosti nástroje.

V převodech námořních a průmyslových turbín i v hlavních turbínových ložiskách.   Na lodích  pro  kryté  palubní  zařízení,  převodovky a mechanismy, rychlostní skříně a ložiska hnacích hřídelů.

MOLYSLIP 2001G by měl být přidáván do převodovek v minimální koncentraci 5% při každé výměně oleje (každých 16,000km pro silniční vozidla). Při kapkovém přimazávání - minimálně 5% aditiva 2001G do nádrže s mazacím olejem.

TECHNICKÉ PARAMETRY:

Specifická hmotnost při 20°C                      0,920

Zápalná teplota v uzavřeném stavu              204°C

Viskozita při 40°C                                     160 mm2/s

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

YWI5ZTZkMj